VM AMV SM

VM - Varda Morrigan who creates AMV - anime music video about SM - Sailor Moon

niedziela, października 15, 2006

I come back :)




Piszę po raz pierwszy po prawie dwu miesięcznej przerwie. Jakos mi się nie chciało. Wiecie jak to jest dużo nauki mało ochoty :).
W tym czasie ukończyłam AMV o Kyo.
W "blue yes" w piosenka "behind Blue yes" do której robiłam ten teledysk przetłumaczyłam sobie jako smutne oczy - bo tak mi pasowało. Jak pisałam już wczesniej nie jest to teledsyk o szalonym Kyo, tylko o Kyo, który czuje się samotny i odrzucony i wini za to Yukiego, a potem znajduję swoje oparcie w Tohru. Wydaje mi się, że udało mi się to przekazać, ale teledysk nie został odebrany zbyt entuzjastycznie - chyba dlatego, ze nie mówi o szalonym Kyo, którego większosć osób uwielbia.

Zrobiłam także taką pracę będącą opowiescią o postaciach epizodycznych z Sailor Moon. Piosenke wzięłam z Ostaniego Mohicanina "Pieces of story" (na amv.org mam błąd) i taki sam tytuł ma AMV. Nie jest to moja najlepsza praca. Miałam ochotę cos zrobić a miałam nie wiele czasu.

Od wrzesnia pracuję nad projektem Princess. Będzie to seria 4 AMV, które opublikuje w tym samym czasie. Mam gotowe AMV o Taikim, pracuje nad Yaten, a plany przewidują jeszcze Seyię i samą Księżniczkę. Opublikuje ten projekt prawdopodobnie pod koniec stycznia roku następnego. Mam mało czasu na pracę, bo uczę się do matury.
Polecam wam pierwszy teledysk mojej siostry o Usagi i Seyi. Według mnie bardzo dobry.


KYO: http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=126863
PIECES OF STORY http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=128707

BEAUTY http://www.animemusicvideos.org/members/members_videoinfo.php?v=129747


DESCRIBE AMV about KYO.
My mother tongue isn't English, so always, when I decide to do AMV I search song's translate. When I 'm searching "Behind blue eyes" I find variety translates. Sometimes people translated "blue eyes" as "eyes in sky's color", but others translated these words as "sad eyes" - so I suspect, that these words can be an idiom. In my work I decided to acknowledge that "blue eyes" mean "sad eyes". Because "sad eyes" suit to my AMV, and "eyes in sky's color" no.
This AMV talks about Kyo Sohmam, but not about crazy Kyo, who always wants to fight with Yuki and escape in front of Kagura, but about Kyo, who feels alone and rejected, who blames Yuki, who finds lift in Tohru. I chose "Behind blue eyes" for this AMV, because in my opinion this song suits to this story. It is rather slow song, but it has what it takes. I have a hope, that you will enjoy with this AMV.


DESCRIBE AMV "Pieces of story."

This AMV I did in last day my free. Now I am in school and I don't have free time, because in this year I have mature exam. What is about? Title talks everything, about pieces of story. Exactly about pieces of Sailor Moon's story. You will see characters from all series, largely they were only in one stub. Enjoy it :) I used Windows Movie Marker, because I didn't have a lot of time, but first scenes I did in Adobe.

All September I'm doing one project - Princess. It wil 4 AMV. I did AMV about Taiki and I'm doing AMV about Yaten. I want to do also AMV about Seyi and Princess. I think, that it will be publish in January 2007.

I recommend you first AMV my sister - Beuty. About Seyi and Usagi. In my opinion it is very good.



2 Comments:

At 2:28 AM, Blogger Peterka_Krk said...

Czesc

Mam nadzieje, ze sprawdzasz od czasu do czasu tego bloga, albo forum AMVorg.

Przegladajac amv.org natrafiłem na Twoj i profil. No i rzecz jasna Twojej

siostry tez :)
Mam nadzieje ze nie uznasz ze przesadzam ze slodzeniem, ale cieszę się, gdyz

trudno znalezc jakiegos tworce z Polski( i to z własnej okolicy)ktory nie

bylby zadufany w sobie. I jeszcze lubil sentymentalne anime.

Teledyski tez niczego sobie, visual jak to w starych anime, ale szczerze -

widziałem wiele gorszych AMV z lepsza grafika. Co prawda nie znam sie na

Sailorkach ale masz ciekawe pomysly.

Na razie napisze wiecej w mojej OPinii o "photografical mem.". Jakbys chciala

OPy do innych AMV to daj znac.

Jakbys miala chwile to "check my vids out". Szczegolnie LiebesLied bo chyba

jest najlepszy, nie wiem czy Ci sie spodoba. Ale sadzac z commentsow w Twoim

AMV EL-Nobody's home moze tak byc.

 
At 5:20 PM, Blogger Varda Morrigan said...

Jestem przewdzięczna za każdą opinię naprawdę. Jeśli chodzi o LibiesLied to ściągnęłam go już z miesiąc temu - miałam akurat taki okres że szukałam twórców z Polski. Mam go nadal na dysku i bardzo dobrze pamiętam. Podobał mi się, szczególnie motyw zegara i sposób w jaki wprowadzałeś wydarzenie z przeszłości - mi nigdy nie wychodzi jak chce wprowadzić takie miganie - zawsze wygląda mi to trochę przyciężkowo w moim wykonaniu.
Bardzo dziękuję za komentarz tu (już zaczęłam myśleć, ż eten blog jest troszkę bez sensu) i na AMV.org.

 

Prześlij komentarz

<< Home