VM AMV SM

VM - Varda Morrigan who creates AMV - anime music video about SM - Sailor Moon

sobota, sierpnia 05, 2006

Things wil never be the same

Title: Never be the same
Song: Mel C Never be the same again
Anime: D.N. Angel


Pomysł na ten teledysk męczył mnie od pół roku, jednak wciąż cos przeszkadzało mi go wykonać. Najpierw nie miałam odpowiedniego materiału, potem nie miałam czasu, bo moja siostra miala maturę, więc ja musiałam zajmować się młodszym bratem, potem był już koniec roku i znów nie miałam czasu. Nastepnie zaczynałam już myslać o zdobyciu nowszej wersji Adobe, więc doszłam do wniosku że póki co nie ma sensu zaczynać. Trwało to jednak dłużej niż myslałam. Zaczęłam koło 10 czerwca. Niestety mój komputer zaczął wariować więc musiałam go sformatować. Pracę diabli wzięli. Potem zaczęły się wakacji i nic mi się nie chciało. Wróciłam do pomysłu dopiero na początku lipca, ale szybko go skończyłam, bo miałam go już rozrysowanego na różnych karteczkach walających się po pokoju.

To AMV mówi o Daisuke Niwa i Riku Harada z D.N.Angel o ich "związku", uczuciach i tak dalej. Według mnie ta piosenka bardzo pasuje do ich historii.
AMV opublikowałam koło 20 lipca i jak dotąd zbiera fantastyczne noty. Nie zmieniajcie tego :) please!!!

TRANSLATE:
This idea has harassed me for six moth. I was starting doing it couple times. But always something bother me. First I didn't have a material. After I didn't have time, because my sister had mature exam, so I must care my brother alone. Then I didn't have time again because I must study - it was finally school's year. Next I decided conquer new version Adobe, so I thought - "Soon I will have a new version Adobe, so I shouldn't starting doing a new AMV, because when I will have a new version Adobe I can do better AMV." Unfortunately I must wait for new version longer then I thought. So I started doing it in 10 July. But my computer was starting to rage, so I must format it - my work went to the hell. After my vacation was starting. A sweet time - VACATION. But in vacation I like do nothing. I was proceeding my work just 28 june. But I had idea, I knew which scenes I must use, so I did it quicly.

This AMV is about Daisuke Niwa and Riku Harada, about their feeling, more her feelings. Leitmotiv are world - "I thought that we would just be friends Things will never be the same again"

I published it about 20 July and now it is my the best AMV by users' AMV.org.
It has stars' avarege 4.00. Please don't change it!!! :)

LINK:
THINGS