VM AMV SM

VM - Varda Morrigan who creates AMV - anime music video about SM - Sailor Moon

wtorek, marca 21, 2006

Where - tenth amv

Jak mówiłam zrobiłam jeszcze kilka amv. Dzisiaj własnie uploadowałam kolejny. Pod tytułem WHERE.
Piosenka Avril Lavigne, słyne Nobody's Home.
Zamierzałam zrobić do tej piosenki amv o Lucy z Elfen Lied. Ale znalazłam już taki teledysk i stwierdziłam, że nie umiem tego zrobic lepiej. Więc zadecydowałam, że to amv będzie opowiadać o Mayu, Nanie i Mariko z tegoż samego anime. Miałam z tą produkcja okropne problemy. Żeby oglądnąć nowe anime musiałam sobie zainstalować nowe kodeki. Z tego powodu Adobe zaczęło mi się buntować. Odinstolowyłam i ponownie instalowałam go 2-krotnie. Potem nie mogłam sobie przypomnieć jakie powinny być ustawienia przy produkcji. W związku z czym na wyprodukowanym amv pojawiły mi się jakieś paski, gdy ktoś gwałtowniej się poruszył, dźwięk nawalał poprostu koszmar. Produkowałam ten amv chyba 10-krotnie, ale wreszcie jest w porządku (przypomniałam sobie metodą prób i błędów jakie powinny być ustawienia). Jestem naprawdę szcześliwa że to skończyłam. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

TRANSLATION:
How I said I did a few AMV. Now I'm uploading next. Entitled WHERE.
Avril Lavigne's song, famous Nobody's home.
I was going to do this AMV about Lucy from Elfen Lied, but I found AMV about her with this song. It is very good amv, and I think, that I can't do it better. So I decided, I do this amv about three person: Mayu, Nana, and Mariko. And I did it.I had many problems with this amv. I exported it and music was broken, or video was bad quality. I must do it many times, but finally it is OK, and I so happy ;).
I hope you like this amv.