VM AMV SM

VM - Varda Morrigan who creates AMV - anime music video about SM - Sailor Moon

środa, listopada 23, 2005

NEW AMV


Prawię skończyłam nowe AMV. Zawiera opowiesć o pierwszej miłosci Naru - koleżanki Usagi - Sailor Moon do Nephrite. Nephrite był członkiem Królestwa Ciemnosci i od samego początku ich znajomosci wykorzystywał Naru. Ale jej miłosć nie pozostawiła do obojętnym i kiedy Zoiite porwał Naru, by wymusić od Nephrite czarny kryształ, Nephrite ją uwolnił. Ale demony służące Zoisite wysledziły ich i zraniły smiertelnie Nephrite, kiedy ten ratował Naru. Zmarł ( a raczej zniknął) w jej ramionach. Naru oczywiscie strasznie to przeżywała.
AMV mówi tej historii, ponownie użyłam muzyki z Ostatniego Mohikanina i nosi tytuł The Kiss.
wiem, że w tym AMV jest mnóstwo niedociągnieć, ale z jakis przyczyn mój projekt hmm... zniszczył się, więc wzięłam wyprodukowne już AMV, podzieliłam na kawałki i nad tym pracowałam, bo nie chciało mi się zaczynać od zera, gdy już prawie kończyłam.
Teledysk zostanie z uploadowany w najbliższą sobote to jest 26 XI.
Następny raz odezwę się nie wczesniej niż 27 XII, więc Wesołych Swiąt!

Próba tłumaczenia:
This AMV talks about Naru's love. Naru is Usagi's (Sailor Moon) friend. She loved Nephrite. He was Sailor Team's enemy. He hernessed Naru, but he died for her. It is sad story.Naru known that Neprite was bad, but she loved him and she believed that he can change. He change, but he died, quickly. This AMV outlines bad and good flash Naru's love.I know that I can do it better, but my project was destroing a few times (stupid computer!!), and I had to do it from the first so I decided finish it before my project will destroy, again :).
Music: The kiss from The last of Mohicans ;).
Upload 26 XI 2005.
I will write next post after 27 XII, so Happy Christmas!